۲۰ مهر ۱۳۹۰، ۱۴:۴۷

تشکیل گروههای واکنش اضطراری در محلات شرق تهران

تشکیل گروههای واکنش اضطراری در محلات شرق تهران

شهردار منطقه 8 با اشاره به برنامه های ستاد مدیریت بحران منطقه در روز کاهش اثرات بلایای طبیعی، گفت: تا سال 91 گروه واکنش اضطراری در همه محلات شرق تهران تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی شادالوئی با اعلام این مطلب افزود: شهروندان شرق تهران  که به صورت داوطلب به عضویت گروههای دوام در آمده اند در روز چهارشنبه بیستم مهرماه و همزمان با روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی در گردهمایی و مانور سراسری در ورزشگاه 12 هزار نفری مجموعه آزادی شرکت می کنند.

وی گفت: گروه دوام در محلات منطقه 8 حضور دارند و بر همین اساس آموزش آمادگی در برابر زلزله به مدارس سطح منطقه از اولویت های برنامه های ستاد مدیریت بحران در سال جاری است.

شادالوئی افزود: ستاد مدیریت بحران منطقه 8 برای روزهای بحرانی در بخش آمادگی، پیشگیری و مقابله فعالیت های گسترده ای دارد که بیشتر فعالیتهای آمادگی با همکاری سازمانهای مختلف انجام می شود.

شهردار منطقه 8 خاطرنشان کرد: در هر محله 50 نفر برای گروه دوام داوطلب می شوند و بعد از آموزش به لوازم و تجهیزات شخصی و گروهی مجهز می شوند.

وی با اشاره به تشکیل گروه دوام در تمامی محلات شرق تهران تصریح کرد: تا سال 91 گروه واکنش اضطراری در همه محلات منطقه 8 تشکیل می شود.

شادالوئی گفت: گروههای دوام به دنبال وقوع وارد عملیات شده و نیروهای امداد و نجات را پشتیبانی می کنند.

کد خبر 1431361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha